איתם מגיני ז"ל

תאריך לידה: 01-12-1994 תאריך פטירה: 07-04-2022
נהרג בפעולת איבה ביום ז' בניסן תשפ"ב (7/4/2022)
איתם מגיני

בן איריס ואייל

נולד בכ"ח בכסלו תשנ"ה, 1/12/1994

התגורר בתל אביב

מקום אירוע: תל אביב – רחוב דיזינגוף

הובא למנוחת עולמים בכפר סבא

הותיר: משפחה

איתם מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 79

שירת בחיל הים

איתם מגיני, בן 27, תושב כפר סבא, נרצח בפיגוע ירי בבר "אילקה" בתל אביב. בפיגוע הירי נרצח גם חבר הילדות של איתם- תומר מורד.

אביו של איתם, אייל, ספד לו: "בני היקר, נרצחת על ידי רוצח שפל. הרוע והשנאה לעולם לא יביאו לפתרון של כל סכסוך. אנחנו מתאבלים על מותך. כולנו נזכור אותך לעד כחבר אהוד, פעלת תמיד כקוסם היודע להלך בין כולם. עצוב מאוד שנלקחת מאיילה ארוסתך בגיל כל כך צעיר. אוהב אותך תמיד עד יומך האחרון".

עידו, חברו של איתם מהצבא סיפר: "איתם חבר שלי, אח שלי, היית משפחה בשבילי. לא מצליח להאמין שאתה לא איתנו. לנצח אזכור את הבן אדם שהיית, חבר טוב, הדבק של החבר'ה בצבא"."מלך האריות שלנו. אדם שהוא מגדלור בכל מקום שהוא נמצא בו. כל כך הרבה זכרונות – הצבא, דרום אמריקה, תל אביב", ספד לו חבר נוסף, "תמיד היית שם בשבילנו, בשמחה או בנפילה לאורך הדרך. אנחנו נפרדים אבל לא באמת, אוהבים לנצח".

מפקדו של איתם בשייטת הצוללות: "היכרתי את איתם הדעתן, הערכי והאיכותי, היו יפים לך החיים, אבל מישהו החליט שזה יעצר, יודע לאהוב, ליזום. השירות בצוללת מורכב, זר לא יבין זאת. היתה לך הבגרות, סולם ערכים, היית אחלה צוללן. גיבור, בשם שייטת הצוללות אני מצדיע לך".

בן דודו של איתם, רועי, ספד: "איתם שלי, היית לי ולכל הנכדים מודל לחיקוי, שידרת אווירה חיובית, בדיחות מתגלגלות. שלטת בכל נושא. היינו צריכים לחגוג ביום שישי את האירוסין שלך אצלי בבית. כבר הענו פלקאט ברכה גדול. מי יודע כמוך לשמור על קשרים".

נועה, אחותו של איתם ספדה: "אח שלי הגדול והיחיד. אין לי מילים והלב שלי לא יכול לעקל. כל היום היית שמח, מפרגן לכולם, תמיד שמרת עלי והגנת עלי מכל העולם, תמיד אתה אצלי בלב, אמשיך במורשת שלך, תהיה חלק מהלב שלי".

סבו של איתם, חגי, ספד לנכדו בדמעות: "איך אפשר להסביר למי שלא מכיר מי הוא איתם – בן שכל הורה מקווה שיהיה לו, אח שכל אחד רוצה שיהיה לו, הנכד שכל סבא וסבתא ביקום מתפללים לאחד כמותו. מגנט של אנשים, אדם מיוחד מזן נדיר. תמיד מאיר פנים, עם קסם רב, איש שרוצים לאהוב. כסבא ראיתי כיצד קסמו של הילד הולך לפניו".

איתם הובא למנוחות בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא.

איתם מגיני ז"ל באתר חללי פעולות האיבה