תומר מורד ז"ל

תאריך לידה: 21-10-1994 תאריך פטירה: 07-04-2022
נהרג בפעולת איבה ביום ז' בניסן תשפ"ב (7/4/2022)
תומר מורד

בן אסתר ובנימין

נולד בט"ז בחשוון תשנ"ה, 21/10/1994

התגורר בתל אביב

נהרג בפעולת איבה בז' בניסן תשפ"ב, 7/4/2022

מקום אירוע: תל אביב – רחוב דיזינגוף

הובא למנוחת עולמים בכפר סבא – פרדס החיים

הותיר: משפחה

תומר מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 80

שירת בחטיבת הנח"ל

תומר מורד, בן 27, תושב כפר סבא , נרצח בפיגוע ירי בבר "אילקה" בתל אביב. בפיגוע הירי נרצח גם חבר הילדות של תומר- איתם מגיני.

יותר מ-1,000 בני אדם הגיעו להלווייתו של תומר מורד. אמו אתי חיבקה ממושכות את בעלה בנימין וזעקה: "למה? למה? למה?". מאות מחבריו חיבקו את אריאל, בת זוגו של תומר בשבע השנים האחרונות, שלא הפסיקה לבכות. כשהוצא ארונו של תומר, בני המשפחה זעקו: "הנה תומר, הנה תומר. למה זה מגיע לנו? תומר תענה לנו, תומר בבקשה", תוך כדי שהם מיררו בבכי. 

אריאל וינבלט, בת זוגו בשבע השנים האחרונות של תומר, ספדה לו בבכי: "היית הלב שלי, העוגן שלי. הלב לא תופס בכלל. זה היה אמור להיות סתם עוד יום ראשון. לא מצליחה לקרוא את המילים – 'ז"ל', 'בית עלמין'. ביום חמישי השמיים היו אפורים. לא ניפרד, יש לנו את האהבה הכי טהורה, הכי נכונה, אי אפשר יהיה לקחת את זה לעולם. היית תומר מלך הארץ. תודה תומר על הזכות להיות לצדך שבע שנים ועל החוויות שעברנו ביחד, תודה לך תומר על הצחוק המשמח כל כך – תודה לכולם על החיזוקים". 

"יום שישי אצלנו זה יום חג לקראת שבת, ובשישי האחרון כולנו קיבלנו מכה", ספדה טל, אחותו של תומר. "איך לא תהיה חלק מהחיים שלי? היית לי אח לתפארת. אני הגדולה בגיל, אבל תמיד הכרחת אותי לשיר את שירי הפועל תל אביב. כל כך אהבתי אותך. לא מאמינה שהפכנו למשפחת שכול. אני מבטיחה לשמור על המשפחה שכל כך אהבת, וגם על אריאל שלך".

תומר מורד הובא למנוחות בבית העלמין פרדס חיים בכפר סבא.

תומר מורד ז"ל באתר חללי פעולות האיבה