איגרת ראשונה לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ד

קהילת שרת יקרה,חטיבת שרת

אנו שמחים ונרגשים לקראת פתיחת שנה"ל תשפ"ד. כולנו תפילה שתהא זו שנה פורייה ומבורכת בבריאות, עשייה משמעותית והצלחות אישיות וקהילתיות.
בפתחה של השנה החדשה עומדות בפנינו מטרות, חלומות ותקוות חדשות בהיבט האישי והקהילתי.

צוות ביה"ס, מורים ועובדים, עמל ללא לאות גם בחודשי הקיץ ושקד על תוכניות לימוד המביאות פדגוגיה אחרת, הוראה בין-תחומית ונושאי לימוד חדשים המתבססים על מיומנויות רגשיות וחברתיות ,חקר, למידה עצמאית, למידה חברתית ובחירה. בראש ובראשונה מטרתנו כאנשי חינוך בחט"ב שרת הינה לחזק ולקדם אקלים חינוכי מיטבי עבור כלל קהילת ביה"ס: מורים, תלמידים והורים. מוגנות, תחושת ביטחון ושייכות הם הבסיס.

ביה"ס פועל על בסיס תוכניות ומטרות משה"ח לצד תפיסת חאלו"ם הבית ספרית: חינוך אישי לצמיחה ומנהיגות. אנו מאמינים ביחיד כמנהיג, בחיבור לחוזקותיו, משמעותו בקבוצה ובחברה בכלל, בהיותו מסוגל לבחור ולקבל החלטות, לתרום ,ליזום ולהשפיע על הנעשה סביבו. אנו מעודדים את מורינו ותלמידנו לחלום, להגדיר מטרות ברורות, לפעול ולהצליח בדרך להגשמת חלומותיהם.

השנה נשים דגש נוסף על תהליכי מיצוי ומצוינות. נפעל לחיזוק החוסן הצוותי וחוסן רגשי- חברתי של התלמידים, לצמצום פערים לימודיים לצד קידום הישגים של כל תלמיד ע"פ צרכיו, יכולותיו ומטרותיו. נמשיך גם בתהליכי פיתוח מקצועי של הצוות החינוכי המקצועי והמסור שלנו ונחזק את מעגלי המנהיגות הפדגוגית בקרב צוות המורים. הצוות החינוכי המלווה את ילדכם עושה ויעשה ככל יכולתו על מנת להובילם להגשמת מטרותיהם תוך חיבור לחוזקות ולכישורים הייחודיים לכל אחד ואחת. יחד, בדיאלוג, שקיפות ואמון הדדי נפעל כדי להכיל, לשלב, לחזק ולקדם את תלמידנו, ילדכם.

בשמחה ובהתרגשות אנו מקבלים את הצוות החינוכי וצוות העובדים בביה"ס ואת המורים והעובדים החדשים בפרט. אנו מאחלים לכולם הצלחה רבה בתפקיד החינוכי המשמעותי אותו הם עושים יום יום, שעה שעה.
בפתחה של שנה חדשה אנו מברכים את תלמידי שכבת ז' החדשים בהשתלבות מוצלחת בביה"ס, חברתית ולימודית. את תלמידי שכבות ח'-ט' הבוגרים יותר נברך בהמשך עשייה משמעותית, למצוינות אישית ולהגשמת מטרות.

 

עדכונים והנחיות:

  1. השאלת ספרי לימוד הסתיימה היום. תלמידים הזקוקים לספרים יוכלו להגיע עם אחד ההורים לקבלם ביום א' 3/9/23 בין השעות 14:00-15:30. בכל מקרה אחר יש לתאם דרך מחנכי הכיתה וצילה אליעזר, רכזת השאלת ספרים.
  2. יום שישי :1/9/23
    – יום הלימודים מתחיל ב 8:30 בדיוק. ביום שישי יסתיים בשעה 12:00 לכלל ביה"ס.
    – חובה להגיע בתלבושת בי"ס (חולצת טריקו עם סמל בי"ס מודפס), מכנסיים באורך המקובל ע"פ תקנון ביה"ס ונעל/סנדל סגור מאחור.
    – ציוד חובה: כלי כתיבה, מחברת שורות, ארוחת בוקר ובקבוק מים אישי.
  3. ביום שישי יפגשו כל תלמידי ביה"ס את מחנכי הכיתות ויעסקו בפעילות היכרות חברתית. במהלך היום תתקיים התכנסות בית ספרית חגיגית (צוות חינוכי ותלמידים) לפתיחת שנת הלימודים.
  4. החל מיום ראשון 3/9/23 יפעל ביה"ס ע"פ מערכת השעות שתועבר לתלמידים ביום שישי הקרוב.

 

בשמי ובשם הצוות החינוכי בחט"ב שרת אני מאחלת לכולנו שנת לימודים מוצלחת ומהנה, חזרה קלה לשגרת ביה"ס ובריאות טובה.
בברכה,
רימונה בנדיבה – מנהלת חט"ב שרת
והצוות החינוכי

  • ניסוח האיגרת הינו בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.
  1.  

ידיעות נוספות

יום השואה תשפ"ד בחטיבת שרת

6 במאי 2024

כָּל יְהוּדִי / נֹעַם חוֹרֵב כָּל יְהוּדִי נוֹלָדעִם מִסְפָּר דִּמְיוֹנִי עַל הַיָּדשֶׁהוֹלֵךְ תָּמִיד אִיתּוֹ –לְאוֹרֵךְ חַיָּיולְאוֹרֵךְ מוֹתוֹ. כָּל יְהוּדִי נוֹלָדעִם רַכֶּבֶת שְׁקוּפָה מִּמֶּנָּה יָרַדוְעָלֶיהָ חַיָּיווְעָלֶיהָ צְחוֹק יְלָדָיו. כָּל יְהוּדִי נוֹלָד

שוק קח - תן בחטיבה ביוזמת ח3

16 באפריל 2024

לקראת חג הפסח בימים חמישי ושישי 13-14/4, התקיים בהפסקה שוק קח תן ביוזמת כיתת ח3, בשוק הוחלפו ספרים, משחקים, בגדים ועוד דברים שהובאו ע"י תלמידים ותלמישות מכל השכבות, כל הכבוד