חטיבת שרת צופה בהצגה קמע בהיכל התרבות

להקת המחול קמע היא סימן המזל של המחול הישראלי. תמיר גינץ, המנהל האמנותי, המייסד והכוריאוגרף של הלהקה, מוביל את הלהקה ליצירתיות מלאת תשוקה, חיבורים ואמנותיות חסרת פשרות. קמע שבתה קהלים נלהבים ברחבי העולם בשני העשורים מאז הקמתה.

יצירות הלהקה, המועלות עשרות פעמים בשנה בארץ ובעולם, נותנות במה לווירטואוזיות עוצמתית לצד ביטוי אישי של הרקדנים ומזמינות את הצופים לחוויה מרתקת. גינץ, יוצר עבודות המהוות את הציר המרכזי ברפרטואר הלהקה. בעבודותיו נרקם על הבמה עולם עשיר ברבדים. שפת התנועה הדרמטית של גינץ שופעת בדימויים ומאתגרת את יכולות הרקדנים.

קמע הנה בית ל-24 רקדנים, ישראלים לצד רקדנים מרחבי העולם, התורמים מכישרונם לתהליך היצירתי ומביאים לבמה ביצוע מרגש וסוחף.
קמע זכתה להצלחה בסיורי הופעות ובפסטיבלים יידועי שם ברחבי העולם. הלהקה מטפחת קהל צעיר של שוחרי מחול באמצעות מופעים לנוער. בלהקה מועלות עבודות של כוריאוגרפים אורחים מהמובילים בעולם, לצד יצירה מקורית של כוריאוגרפים ישראלים ויוצרים צעירים.

ידיעות נוספות

יום השואה תשפ"ד בחטיבת שרת

6 במאי 2024

כָּל יְהוּדִי / נֹעַם חוֹרֵב כָּל יְהוּדִי נוֹלָדעִם מִסְפָּר דִּמְיוֹנִי עַל הַיָּדשֶׁהוֹלֵךְ תָּמִיד אִיתּוֹ –לְאוֹרֵךְ חַיָּיולְאוֹרֵךְ מוֹתוֹ. כָּל יְהוּדִי נוֹלָדעִם רַכֶּבֶת שְׁקוּפָה מִּמֶּנָּה יָרַדוְעָלֶיהָ חַיָּיווְעָלֶיהָ צְחוֹק יְלָדָיו. כָּל יְהוּדִי נוֹלָד

שוק קח - תן בחטיבה ביוזמת ח3

16 באפריל 2024

לקראת חג הפסח בימים חמישי ושישי 13-14/4, התקיים בהפסקה שוק קח תן ביוזמת כיתת ח3, בשוק הוחלפו ספרים, משחקים, בגדים ועוד דברים שהובאו ע"י תלמידים ותלמישות מכל השכבות, כל הכבוד